Når du først har fått arbeidsgruppen over på Adobe® Creative CloudTM, vil du aldri gå tilbake. Verktøyene oppdateres kontinuerlig. Samarbeidet går raskere enn noensinne. Budsjetteringen blir forutsigbar. Og lisenshåndteringen går så å si av seg selv.
Alt for alle – alltid oppdatert
Hold alle i arbeidsgruppen oppdatert med hele samlingen av Adobe® Creative CloudTM-skrivebordsprogrammer. Alle arbeider på de nyeste versjonene av de samme verktøyene. Alle deler filer med andre. Alle er imponert over den lave prisen. Nå tilbys dessuten to planer – henholdsvis komplett og applikasjonsbasert. Velkommen til Creative Cloud for teams.
Dekker behovene dine. Selv om de endres hele tiden
Med Creative Cloud for teams kan du på en rask, enkel og rimelig måte omfordele lisenser for alle planer – enten du har den komplette planen, den applikasjonsbaserte planen eller en kombinasjon av begge. Du kan dermed endre arbeidsmengden og samtidig holde alle synkronisert.
Skap innhold. Samarbeid. repeter
Velkommen til fildeling som er utviklet spesielt for designprosjekter. Lagre i nettskyen direkte fra verktøyene, eller dra og slipp til Creative Cloud-mappen. Alle lagene bevares. Utfør redigeringer, samle inn tilbakemeldinger og samarbeid på en bedre måte.
Creative Cloud for teams er gunstig for forretningene
Hold alle i arbeidsgruppen oppdatert med hele samlingen av Adobe® Creative CloudTM-skrivebordsprogrammer. Del filer med andre og samle inn tilbakemeldinger – alt på ett sted. Creative Cloud for teams tilbyr to planer. Velg en komplett plan som omfatter alle Creative Cloud-applikasjoner og -tjenester, eller en applikasjonsbasert plan som gir tilgang til én Creative Cloud-applikasjon (for eksempel Adobe Photoshop® CC eller Illustrator® CC) og utvalgte tjenester. Forenkle lisenshåndteringen i organisasjonen med en konsoll for sentralisert administrasjon hvor du og de tilordnede administratorene raskt kan legge til, tilordne eller overføre lisenser for den komplette planen, den applikasjonsbaserte planen eller en kombinasjon av begge planene, og få samtidig mest mulig ut av IT- og innkjøpsbudsjettet.